poniedziałek, 5 maja 2014

Matura!

No i poszła matura jak pociąg z dymem! Ach, te moje epickie porównania - to po maturze z polskiego! Może teraz się śmieję, ale mimo opinii wielu maturzystów, uważam, że nie było tak źle. Jestem zadowolona. Był tekst publicystyczny o miłości, na wypracowaniu troszkę się potopiliśmy (wszyscy mi mówili, że będzie "Potop" i proszę!), niektórzy mogli zatopić smutki w alkoholu na "Weselu" (zawsze sądziłam, że w tej lekturze nie tylko pili alkohol - oni ewidentnie coś ćpali). Wymyśliłam nawet epicki suchar. "-Co robią maturzyści na maturze z polskiego? -Uciekają przed potopem!" - badum tssss.
Mimo stresu i lekko porytej bani, nie jest źle. Jutro będzie gorzej, więc uśmiechnijmy się! Matematyko, nadchodzę!

A Naff jak zawsze radosny! Nie może być inaczej C:

Przed samą maturą na parterze czekała na nas nasza pani wychowawczyni. Życzyła nam udanej matury i dała po batoniku duplo (tak! tego najbardziej potrzebowałam! Glukozy!). To było niespodziewane, ale bardzo miłe! Wzruszyłam się. Oczywiście rano z partyzanta przywalił mi też kopa tata. W ogóle wszyscy mnie dzisiaj kopali, aż mnie tyłek boli. Ludzie mówią, że się nie dziękuje, ale ja nie umiem nie dziękować, zawsze mówię "dziękuję!".
O dziwo z sali wyszłam jako przedostatnia 10 minut przed końcem czasu. Nieźle. Jestem pełna nadziei, ale w dalszym ciągu boję się jutrzejszej matmy, prezentacji z polskiego i biologii. Mimo tego, jestem bardziej uspokojona. Zrobiłam 3 matury z matmy i wszystkie zdałam (kolejno: 50%, 62% łał, 46%), błagam tylko o to, żeby jutro nie było nic trudnego! 

Już bardziej uspokojona i wyciszona wersja mnie!

Życzcie mi powodzenia na reszcie matur, a tymczasem uciekam do nauki. Czeka na mnie prezentacja z polskiego, matematyka i biologia. Trzymajcie kciuki! <3

22 komentarze:

  1. Boże, ja tego nie zdam. :< Dzisiaj wesele, w sierpniu poprawiny. Na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie mówiłam, że matura nie jest taka zła? W zeszłym roku było "Przedwiośnie", popisało się trochę.
    Mój twin brother stwierdził, że matura była dziwna (jest w technikum budowlanym, dlatego rózni nas rok matur), CR jako tako dobry, ale wypracowanie - siedem stron o czymś świadczy, prawda?
    Matmą się nie martw, przecież są tablice, z ich pomocą da się zdać ;)
    Nadal trzymam kciuki :)
    Powodzenia! :*

    P.S Ta torba naprawdę jest rewelacyjna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze straszą, że będzie Potop albo Lalka na maturze. Jak ja pisałam to była Lalka. Trzymam kciuki za resztę matur. :) Obserwuję Twojego bloga.

    Zapraszam na rozdanie u mnie. - itscutebubbles.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę,trzymam kciuki z ekipą! I wirtualne przytulaski *hug* ^____^

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze ^^ U mnie na facebooku tablica zapsamowana kolegami i koleżankami klnącymi że nie zdadzą matury więc cieszę się, że Tobie poszło dobrze! Mam nadzieję, że następne pójdą jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę :) Na pewno wszystko zdasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia Naffku, dasz radę ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ''Oczywiście rano z partyzanta przywalił mi też kopa tata.'' - hahahaha śmieje się do ekranu, jej :D
    Dobrze, że polski i nawet okej poszedł,a ten..suchar piękny :3
    Własnie wszedzie teraz na Internecie jest o tym Potopie i dopiero teraz wiem o co chodzi :D
    Śliczny, uśmiechnięty Naff ^__^
    Powodzenia dalej :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + miło, że wychowawczyni dała Wam batoniki, mm ^^

      Usuń
  9. Również ci życzę powodzenia~ *kciuk w górę*
    Lepiej trzymać dobrą myśl i się nie zestresować podczas matury/egzaminu, że to będzie trudne, trudne, trudne, a okazało się, że nawet nie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie podzielam entuzjazmu. Polski całkowicie nie moja bajka i o ile czytanie poszło mi w miarę o tyle wypracowanie.. oh. Spodziewałam się Potopu, jednakże zaskoczył mnie temat. Mimo to wolałam ten od Wesela.. bo przynajmniej napisany prozą!
    Jutro się zrehabilituję na matematyce, o taaaak :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej i tak podobał mi się tekst "Dzisiaj Wesele a w sierpniu poprawiny". haha Oczywiście nikomu z maturzystów tego nie życzę. Powodzenia na macie! >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na reszcie! szczególnie prezentacja z polskiego i ustny z obcego języka brzmią strasznie - kiedyś też mnie to czeka, ech ^^ Suchar o potopie rzeczywiście epicki, grunt to się dobrze bawić nawet jeśli sprawa wydaje się poważna XD Ślicznie wyszły te fotki wśród zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja siostrzyczka - też ma taką miłość do piesków właśnie ;P Ja za to jestem kociarą, ale jeszcze nigdy się o to nie kłóciłyśmy 9może tez dlatego, że mamy oba zwierzaki w domu)... Dzięki, przyda się, może będzie jakaś wygrana ten pierwszy raz XDD

      Usuń
  13. jaka śliczna Marlu ! :D będzie dobrze :) trzymam kciuki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że moja matura była rok temu. Tamten dobór lektur zdecydowanie mi bardziej pasował niż wasz. Nigdy nie przepadałam ani za Weselem, ani Potopem, ba, nawet ich nie przeczytałam (ale widziałam jakąś mega długą ekranizację Potopu, więc powiedzmy że się częsciowo liczy :P). Masz śliiiiczny płaszczyk! I torebkę! <3 A w ogóle to powodzenia ;) Trzymam kciuki za pozostałe matury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia. Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam, zapraszam na nowy rozdział u mnie,
    Paulina
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektórzy wklejali baner pod starą notką. :3 Więc takie rozwiązanie także może być, bez pisania nowej notki odnośnie giveaway.

    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś reklamować torebki, robisz to profesjonalnie. xD Nie widać jakbyś przechodziła maturę, wyglądasz zbyt pozytywnie na tych zdjęciach.
    Powodzenia~ :3 (ja też nie umiem nie dziękować XD")

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zawsze dziękuję, mimo iż mówią, aby tego nie robić, taki naturalny odruch po prostu. :D Mam nadzieję że pójdzie Ci dobrze w kolejnych dniach matur, trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dziękuję, nawet jak jeszcze przed, kiedy mi mówią, że mam nie dziękować.
    Jak zwykle pochwalę : Teraz czas na torbę, cudna *.*
    Trzymam kciuki za resztę matury, bo matematykę masz już za sobą ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-