niedziela, 16 grudnia 2012

Naff Gessler.

Wczorajszy dzień był naprawdę fajny. Praca od 14 do 21 - i nic a nic mi się nie nudziło! Większość czasu przegadałam z Arusiem i z nudów przerobiłam połowę książki od ang. Tak, kochani, mam 6 z ang.! Udało się! I did it! Czeka mnie jeszcze tylko ciężki wtorek - 3 przedmioty na raz do zaliczenia! - a potem 100% lenistwo! Naff się cieszy, bo nie ma żadnej dwói, a jej średnia waha się od 4.0 do 4.2. Nie jest źle! Jestem z siebie dumna, bo wiem, że potrafię sobie poradzić z tak wielką ilością zajęć. Praca, prawo jazdy, dom i nauka. Jak tu się nie cieszyć ^___^?
A tak jeszcze z wczorajszego dnia. Przyjechała moja kochana Gosia z Anglii! I wszyscy grupą wybraliśmy się do knajpki zwanej Mafią.


Porozwalane na tym talerzu. Ogółem danie nie przypadło mi do gustu. Zawiodłam się na krewetkach, które uwielbiam, a których smaku nie czułam przez grube ciasto. Całość była na dodatek strasznie kwaśna. Nie dość, że sos winegret w kubeczku, to jeszcze na sałatce. Wszystko było tak strasznie kwaśne, że ukojeniem było podżeranie innym ich potraw. Tak. Wielki talerz żarła, a ja nienajedzona. To wszystko dlatego, że jadłam tylko śniadanie! Wszystkim coś podjadałam. Kebaba, gyrosa, lazanie, sałatkę z kurczakiem, a potem wyszłam z pełnym brzuchem :DD.
...Dziś dzień nauki i sprzątania w pracy. Życzcie mi powodzenia.

6 komentarzy:

  1. ładnie wygląda . szkoda, że nie smakuje za dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm wygląda ładnie, ale szkoda że nie smakuje dobrze :D
    Gratuluje Ci tej 6 z angielskiego ! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Frytki!! Jestem z Ciebie też dumna! ^ z angielskiego, zazdroszczę CI!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To najadłaś się xD Ja zwykle , szczęście :)
    gratuluję 6 z ang. :)
    No to dobra średnia, powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety też dzisiaj cały dzień się uczę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. POWODZENIA
    Ja bym się cieszyła z jakiejkolwiek krewetki teraz, nawet tej w grubym cieście. A co dopiero będę się cieszyć jutro, nic nie jedzenie przez 5 godzin :C
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-