niedziela, 16 września 2012

Maleństwo.

Powracam, słuchając sławnego Gangam style'u. Nawet nie wiecie, jaka byłam dumna, jak na jednej z przerw w naszej szkole na fulla w głośnikach poleciało Gangam style. Ile śmiechu było, jak zaczęłam wywijać "taniec jeźdzca" na środku. Co prawda był on trochę nieudolny, ale jeszcze się go nauczę!

Oppa Gangam style >DD!

A tak powracając... Byłam u ciotki i pierwsze co zrobiłam, to poszłam na spacer z moją 10 letnią kuzynką i jej miesięcznym braciszkiem. Jak mi dali wózek do prowadzenia, to myślałam, że oszaleję z radości ;3.

Mój malutki kuzyn zwie się Igor <33 

Czyż takie małe dzieci nie są rozkoszne?
PS. Dziś o 20:45 jedziemy na koncert Genesis!!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-