niedziela, 16 września 2012

Kalorycznie.

     Siedzę i umieram z nudów, bo na jutro nie mam nic do nauki (w końcu praktyki xP). Wcinam co mi wpadnie w ręce przez cały dzień i planuję przeprowadzić zamach na wagę stojącą w łazience, bo jak na niej stanę (o ile dotoczę się do łazienki), to chyba pęknie T____T ...

A teraz cieszcie się widokiem wysoko kalorycznego
tortu, którego głównym składnikiem jest wysoko kaloryczna
bita śmietana >DDDD
Robiony wraz z mamą - ja głównie dekorowałam.

PS. Mamo, obiecuję, że od poniedziałku zaczynam chodzić na bieżnię i przechodzę na dietę...
PS2. Zabieram się właśnie za robienie nagłówka :))) 

2 komentarze:

  1. z czego robisz to ciasto? chodzi mi czy biszkoptowe czy jakie jest ?
    i masa? bita smietana i krem mascarpone czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biszkopt + bita śmietana i ot cała filozofia :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-