czwartek, 8 listopada 2012

Naffowe zaległości.

Już na wstępie przepraszam za wszystkie nieodwiedzone blogi i zero komentarzy pod waszymi notkami. Mam spore zaległości w blogowaniu, a więc dzisiaj siedzę i pracuję ;D.
Tak z wczorajszych nieoczekiwanych wydarzeń. O 15 zostaliśmy zwołani na inwentaryzację do pracy. Siedzieliśmy tam do 20 i... okazało się, że braki w towarach, to AŻ 2000 zł. Nie wiadomo gdzie wszystko znikło. Jakby ktoś coś wynosił, więc za wcześniej cieszyłam się ze swojej pierwszej wypłaty :)). Zostało mi z niej naprawdę niewiele. A tak z innych szczegółów. Ostatnio znowu byliśmy w chińskim barze z Niku.


Od tamtej pory uwielbiam kaczkę <333. 
Pod koniec zamówiliśmy banany i ananasy w cieście. Banany mimo wszystko rządzą. Dzisiaj znów na nie idziemy! I przy okazji planuję podejście trzecie: zamówić krewetki.


I oknowy Naff z czerwonym nochalem. Zdjęcie robione kilka dni temu.
Być może jeszcze później coś napiszę, a tymczasem. idę na spotkanie z terrorem.

8 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie ! :3
    Fajnie że znowu coś dodałaś :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie wygląda ;3
    zdjęcie też fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ty zawsze jesz takie smaczne rzeczy. Kaczka! Banany i ananasy w cieście! Krewetki! Ja na obiad miałam dziś zwykłą pomidorową...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocho, krewetki . :d :D :D
    Fajna fotka ... masz ładny i wyrazisty profil twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, Naffsztyl? Nie marudź na profila, bo fajny jest!

      Usuń
  5. ojj z tymi brakami zawsze są problemy.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. KREWETKI MOJA JEDYNA MIŁOŚĆ <3
    Naff, nie ładnie tak kraść ! ;D
    Ale ten, to może niech wezmą ochroniarza, a nie, oskarżają pracowników :c Jakiegoś goryla co by stał w kiosku i zaglądał wszystkim przez ramię czy czegoś nie kradną.
    Te okulary <3<3

    Masz taga ode mnie ! ;D
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-