poniedziałek, 22 października 2012

Onigiri!

Hey kid, do I have your attention? >D - wiem, nie wyglądam na taką co lubi metal, ale uwielbiam go, a fragment piosenki znajdującej się poniżej jest dziś moim motywem przewodnim przy gotowaniu.


Nie ma to jak gotować przy metalu. Czyż nie będę w przyszłości wspaniałą mamą XD?...
Tak jak mówiłam, z nudów postanowiłam zrobić moje własne, pseudo onigiri.

Onigiri jest zrobione z ryżu uformowanego w trójkątny lub owalny kształt, czasami zawinięte w nori. Tradycyjnie potrawa ta jest nadziana marynowaną śliwką,ikrą, krewetkami, rybą itd. 


Tu właśnie tkwi odpowiedź: Dlaczego pseudo onigiri? Onigiri jest zazwyczaj ze słonym nadzieniem, a ja wolę ryż na słodko, więc mój jest słodki :)) a dokładniej z dżemem i nutellą w środku! 



Onigiri z rozwaloną głową - efekty specjalne muszą być, w końcu Halloween się zbliża! I Dango (Dango - japońskie kluski, które spożywa się do zielonej herbaty :3) motyw i wygląd, wzięty jest z anime o tytule Clannad.


I na koniec cała moja malutka armia :33. 
Pozdrawiam -^____^-

4 komentarze:

  1. Gotowanie przy metalu, ciekawe :) Ładnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale śliczne <3 Ten z rozwaloną głową najlepszy, nie ma co 8D
    (Też tak myślę dlatego pierwsza nie zagadam! Chociaż w sumie... można powiedzieć, że on już zagadał... Ale biorąc pod uwagę okoliczności, to się nie liczy, o!)
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszły! ;) Chętnie zjadłabym takie z nutellą. Omnomnomnomnom :3
    http://veronicas-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie to wygląda zjadł bym ^^

    Btw fanka Avenged Sevenfold chyba będę musiał tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-