poniedziałek, 22 października 2012

Etap 2.

Hej -^___^- Mój dzisiejszy dzień był trochę pokręcony. Spóźniłam się na praktyki o 10 minut i na środku korytarza dorwała mnie dyrektorka, mówiąc ni z tego ni z owego, że zabiera mnie na 2 etap konkursu gastronomicznego, bo napisałam najlepiej w klasie test (który był z przymusu!). Były jeszcze moje dwie koleżanki i czwarta klasa. Istne szaleństwo. Ni z tego ni z owego kazali nam zrobić knedle ze śliwkami, kompozycje z jesiennych liści - akurat mi zostały już resztki i wyszło mi potworne COŚ i na koniec rozpoznać tusze zwierzęce - dali nam kilka mięch na blat i mieliśmy to rozpoznać (przykład: Wołowina i część: antrykot).


Stroik mojej koleżanki z wyższej klasy. Widać, że dziewczyna się zna :DD. Zresztą wygrała cały 2 etap jak w tamtym roku i jedzie dalej. A tymczasem ja nie musiałam iść na poniedziałkowe lekcje i wybrałam się na kawę do koleżanki.
A teraz tag od Sinki, którą pozdrawiam ;33

Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag. 
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy. 
3. Odpowiedz na wszystkie pytania. 
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Do zabawy powołuję:


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 15 września (data łatwa do zapamiętania, bo to urodziny mamy :)), a 
posty staram się publikować codziennie. Czasami jest ich kilka na dzień, a czasami jeden na dwa dni... Zależy od wolnego czasu ;3.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Tak! Robię to w pierwszej kolejnści! A na bloga zaglądam kilkadziesiąt razy dziennie :DD. Chcę być na bieżąco z komentarzami i z tym, co się na blogu dzieje ^___^

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina nie, ale nie widzę problemu powiedzenia im o tym :) - tyle, że ich to raczej nie interesuje. Znajomi? Wiedzą. Ale tylko dwie ze znajomych posiadają adresa. 

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Pamiętniki + ładne zdjęcia do tego :33, blogi fotograficzne, blogi o Azji (a szczególnie o miłośnikach Japonii ;3), blogi o kuchni.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Chyba jak każdy. Miło by było mieć kiedyś kilkuset obserwatorów i dużo komentarzy, na które z radością będzie się odpisywać, jak niektóre blogerki :). 

6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie? Rzadko kupuję kosmetyki, bo to nie moja branża. Używam tylko kredki do oczu, elainer'a, kilku lakierów do paznokci, jakiś krem, perfum i... Na tym koniec ;3.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co z tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Jak wyżej ;)) kosmetyki - to nie moje zainteresowanie.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Dało mi taki mały element szczęścia. Pisanie postów sprawia mi radość i póki co mnie nie nudzi ^____^ na dodatek poznałam tu wielu wspaniałych ludzi.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z życia, z głowy. 

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Prowadzę go krótko, ale już na samym początku miałam kryzys. Koniec końców wzięłam się w garść, zaczęłam komentować blogi innych i... Jakoś to dalej szło ;).


OK. Skoro odpowiedziałam, idę pomęczyć się z matmą i... Planuję dzisiaj zrobić onigiri. Jeśli mi wyjdą, to na pewno jeszcze dziś wstawię notkę.

1 komentarz:

  1. Gratuluję przejścia z tym testem :) A stroik Twojej koleżanki naprawdę fajny! :) Ojej, otagowałś mnie :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-