sobota, 15 września 2012

Welcome to my fairytail!

Skoro mam już ze sobą kubek  truskawkowej  "Słodkiej Chwili", a w głośnikach rock... możemy zaczynać >DD!
        Zainspirowana różnorodnymi blogspotami (przykład: mojewypieki.blogspot.com - jak przystało na technika żywienia ;3, czy ankyls.blogspot.com - obecnie chyba jeden z popularniejszych blogów, mojej rówieśniczki, która jest naprawdę urocza i podobnie jak ja, interesuje się Japonią ;3) postanowiłam stworzyć swoje własne, małe "zło". Póki co, to mój pierwszy blogspot (kiedyś działałam na onecie) więc... nie wiem jak mi to pójdzie O___o Mam nadzieję, że nic nie zepsuję.

O sobie nie mogę powiedzieć za dużo, bo jak się rozpiszę to koniec.
Na pierwszy rzut oka - przeciętniak. Na drugi... też. Ale oczywiście jak każdy mam swoje zainteresowania i odskoki życiowe. Jak to kiedyś mnie ktoś ujął... jestem jednym, wielkim chaosem. Jeśli coś więcej - kieruję w ramkę "O mnie" (o ile powstanie), jeśli coś jeszcze więcej to zapraszam do czytania bloga <3
Blog będzie głównie o moim życiu. Zdarzenia, spostrzeżenia, narzekania, twórczość w wszelakiej formie (chociażby rysunki) i... Zdjęcia -^____^- to tyle o mnie i o blogu.

Ja z moją słodką chwilą, mrrr.

Sooo, Welcome to my fairytail~
<33333
ps. Wystrojem bloga zajmę się, jak dorwę PhotoShopa

2 komentarze:

  1. Tak, troszkę się nudzę, zawędrowałam aż na sam początek Twojego bloga :D. Ale uroczy Naff na tym zdjęciu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, miło mi z tego powodu :DD. Ale uwaga, bo moje początkowe notki są beznadziejne ;)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-