wtorek, 25 września 2012

Tościki.

OK. Skończyłam się uczyć, porozmawiałam z moim kochanie na skypie, zjadłam wyborną kolacyjkę i... przy okazji umówiłam się z koleżanką na sesję. Kiedyś obiecałam jej, że jak dostanę lustrzankę, to obydwie wybierzemy się w plener razem ze swoimi aparatami na sesyjkę -^____^-


A tymczasem przedstawiam wam: boskie tosty z serem, szynką i ketchupem (wszystko robione w bułce!), moją kawusię karmelową i kisiel frugo - wyjątkowo i z bólem: nie polecam. Mi jakoś nie przypadł do gustu... trzeba spróbować innych smaków ;3. Ale zielone żelki jak najbardziej!


I na sam koniec, po raz pierwszy na blogu: moja twarz w całej swojej okazałości. Nie lubię takich zdjęć, bo moim zdaniem nigdy na nich nie wychodzę. Szczególnie rano, ledwo po ogarnięciu ;), ale postaram sie od czasu do czasu coś wstawiać, bo nie ma to jak stara, dobra buźka.
Rozmawiałam z mamą o wywiadówce. Ponoć wychowawczyni bardzo mnie wychwalała. Mówiła, że tylko ze mną może rozmawiać na polskim i że zaczęłam chodzić na dodatkowe zajęcia z biologii, bo chcę pójść na dietetyka O____o - teraz już wiem, że pokój nauczycielski to siedlisko informacji. Mam się bać?
OK. Czas na ogarnięcie się i słodkie spanko. Akurat jutro mam lekcje na 10, więc trochę pośpię. I jak to mi zawsze mówiła mama w dzieciństwie: Karaluchy pod poduchy. A ja odpowiadałam: A pijawki do zabawki xP.

2 komentarze:

  1. przypominasz mi na zdjeciu mojego Nuffina xD





    Mam mala prosbe.. zlikwiduj wpisywanie captcha chroniacego przed spamem.. n blogspocie nie spamuja tak jak na fbl, a to wpisywanie dziwnych formul strasznie wkurza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Któż to Nuffin XD?!
      Ehm. Ale ja tego nie ustawiłam XD Ja nawet nie wiem jak to zlikwidować.

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-