sobota, 22 września 2012

Torebka.

Hej -^____^-
Naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć polskiej pogody. Rano było 20 stopni, ładnie świeciło słońce i było przyjemnie, a teraz jest strasznie zimno i deszczowo :(( chyba naprawdę idzie jesień... Mam nadzieję, że nie będzie taka szara i przynajmniej kilka razy będę miała okazję pospacerować w jesiennym słońcu, wśród złotych liści.

A oto moja dzisiejsza secondhandowa zdobycz.
Od razu zakochałam się w tej torebce (H&M).
Czarna i na dodatek z kokardką... Nic mi do szczęścia więcej nie
trzeba!

Z innych rzeczy kupiłam jeszcze czarną tunikę i zimowe, brązowe buty. 
Co do grilla... jak tak będzie lać, to ja nie wiem, czy on się odbędzie. Ok. Czas na słodką chwilę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-