poniedziałek, 10 marca 2014

Słonecznie płyną dni

Witajcie, kochani! Bólem było dla mnie siedzenie w ten okropny poniedziałek w szkole aż do 15:10. Miałam tylko dwie godziny słońca dla siebie, a taka piękna pogoda. Zdążyłam dosłownie na chwilkę polecieć z Arusiem na krótki spacer po lesie! Ostatnio bardzo często chadzamy na takie spacery i wcale nie narzekam! Jednak nic nie pobije tego, który odbyliśmy 8 marca.

Naff bez makijażu jak śledź bez oleju, ale fajna sztuka.
Mój szalik taki piękny, że musiałam go przytulić.
Bitch, please. I'm fabulous.
Znaleźliśmy fajne miejsce nad rzeczką!
...W ogóle, to w końcu wypróbowaliśmy aplikację Zombie run! Ale uciekaliśmy po lesie!
Z serii: "Daj mi aparat, daj mi aparat!"
Niebieski las!

Jeszcze tego samego dnia odwiedziła nas Niku i upiekliśmy babeczki z wszystkiego z czego się tylko da C: (nawet liony się tam znalazły D:). Oczywiście naszym głównym tematem rozmów było: jak to pięknie jest tyć, być grubym i żreć co się tylko da. Zgodnie stwierdziłyśmy, że ograniczanie swoich jedzeniowych zachcianek jest złe (dlatego żremy co popadnie). Nasze cudowne rozmowy zakończyliśmy słuchaniem 9-letniego rapera, który śpiewa, że je w KFC i mógłby swym posiłkiem wykarmić całą wieś <<klik>>.

A to cudownie sztuczne truskawki, które zjedliśmy wspólnie z Arusiem na wieczór <3

Ostatnio chodzę po sklepach i wpatruję się jak wilk w te wszystkie słodycze, fast foody i inne dobre pierdoły. Moja dusza się cieszy, że po tak ciężkiej, osobistej biedzie (jestem na głodzie finansowym!) dostałam od brata stówę. Matko, stówa! Stówa! Takie wielkie plany! Zbuduję basen, pójdę na dzi...wne jedzenie, kupię sobie auto, dorwę ciężarówkę truskawek... nie, wyprowadzę się do Japonii i będę żreć sushi (schudnę, schudnę!). A tak na serio, to zamierzam kupić sobie kabel do dysków, czekoladę tiramisu i myszoskoczka, bo tak bardzo brakuje mi jakiegokolwiek zwierzaka :C, a myszoskoczki takie słodkie! Jak ja tulą się do wszystkiego co popadnie, więc się z nimi dogadam! Tak. Będę spała z nimi w jednym łóżku. Ach, tak bardzo się rozmarzyłam. Wracamy na ziemię.
Uciekam. Aruś właśnie mnie uświadomił, że czeka mnie matma, biologia i angielski. Trzymajcie się i... miłego tygodnia! 
PS. Nowa notka już niedługo, bo dziś byliśmy na krótkiej, kociej sesji!

15 komentarzy:

  1. Kobieta ładna jest piękna nawet bez makijażu, tak to Ty! :D Kocia sesja jest boska!! czekam na więcej, niż jest na fb :D no tak, najlepiej to tyyylko jeść! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to miejsce nad rzeką jest bajeczne, chciałabym odkryć takie miejsce gdzieś w pobliżu mojego zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało się!
    385 notek w 4 dni, dałam radę! :D
    Moje oczęta. I jak ja teraz mam kończyć 29 rozdział? :)
    Czytać będę nadal, ale nie zaobserwuję (31 blogów mi wystarcz), a z komentowaniem będzie różnie, ale pamiętaj, Cleo jest Wielkim Bratem, wie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w końcu zrobiło się słonecznie, ale czasu brak, żeby się tym nacieszyć :(
    Ładna jesteś, więc bez makijażu też dobrze wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle słońca złapać nie moge .. od 7 do 17 praca i tylko tyle promieni widzę co przez okno do biura wpadają...

    OdpowiedzUsuń
  6. jedzenie! ja ostatnio zrobiłam sobie dość brutalną dietexd teraz wyglądam jak zwierz, który nie jadł parę dni i rzucam się na jedzonko jak na ofiarexdd ostatnio stałam sie Mcdriverem i dużo jeżdżę :D o tak, więcej spacerujjjj! :D;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czo Ty gadasz, śliczna jesteś bez makijażu, czy z, nie ma znaczenia *w* Kupiłabym taką rybkę, nawet bez oleju, naturalne soki też są spoko *w* ~ Cooooo XD Nic XD Dobra, nieważne XD
    Ohoho od początku miało to być coś innego niż sam list, więc proszę nie dyskutować XD No Naffusiu, a teraz mów mi jaką herbatkę lubisz! T3T Cem wiedzieć wszystko! :3

    Trzymaj się ~♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie twoje zdjęcia oglądac ;; jesteś przeurocza i w makijazu jak i bez ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez makijażu też wyglądasz ładnie, ja dzisiaj nie doświadczyłam praktycznie słońca od 10 do 18 na uczelni. T.T

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia.. i poproszę przepis na babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są świetne !
    Jejciu jak dawno mnie nie było ... Wybacz, obiecuję że będę czytać wszystko systematycznie ! A co do listu, znów przepraszam ! Wyślę jak najszybciej odpowiedź. Ostatnio dużo się u mnie działo ...
    Jak zawsze twoje wpisy są ciekawe i jak zawsze mam ochotę coś zjeść !
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie poznałam Cię na tym drugim zdjęciu, serio O__o
    Myszoskoczek powiadasz haha okej :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pociesza mnie fakt, że aktualnie nie muszę siedzieć w szkole bo mam praktyki, ale gdy będzie cieplej na dworze, to wtedy będę już musiała. Jeej, za truskawki dałabym się pokroić, w wakacje jem je kilogramami. Zwykle o tej porze ich nie jadam, wolę te nasze, świeże i piękne wakacyjne. Wtedy nacieszę się nimi za cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naff taki piękny <3
    Ja sobie znalazłam las do biegania, pełnia szczęścia.
    Truskawki! Słodki jezu, jak ja dawno nie jadłam truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm truskawki :) Ale i tak w sezonie będą smaczniejsze :P :P :P ;)
    Ślicznie wyglądasz bez makijażu :) :*

    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-