niedziela, 8 września 2013

Manga&Anime blogger TAG

Witajcie w ten słoneczny, piękny weekend! Wpadam tu dosłownie na chwilkę, żeby opublikować TAG'a.  Otagowała mnie Ishy, za co bardzo jej dziękuję <3. Nie taguję nikogo, ponieważ z tego co widzę, wszyscy moi mangowi czytelnicy zostali "zaklepani".
Zaraz lecę sprzątać pokój i myślę, że wybiorę się na ogródek w celu odrobienia lekcji. Na powietrzu jakoś wszystko lepiej wchodzi do głowy. Przy okazji, zdążyłam już załapać katar. Chyba powoli zbliża się jesień.

O tagu:
Tag ten powstał, by łączyć fanów m&a piszących blogi. Należy odpowiedzieć na dziesięć zawartych w nim pytań, następnie nominować siedem osób i poinformować je o nominacji. 


1. Obrazy ruchome i nieruchome.
Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?

W sumie nie mam o tym zdania. Fakt faktem, częściej oglądam anime, niż czytam mangi, ale lubię i to i to. Mangi są dobre na podróż! <3

2. Pierwsze pokemony za płoty.
Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?

Oczywiście Sailor Moon. Pewnego dnia, mały Naff przypomniał sobie o tym, że jak był dzieciątkiem, to oglądał Czarodziejkę z Księżyca. I tak mu się zachciało to ponowić, że zabrała się za wszystkie serie i pełne 200 odc. Potem to już było z górki. 

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach.
Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?

Mang bardzo niewiele XD. Tylko to, co kupiłam i od kogoś pożyczyłam - niedużo tego było. No i jakieś polskie skany w internecie. Anime. MAL mi podpowiada, że 96, ale sądzę, że ponad setkę, bo nie wszystkie oglądnięte opublikowałam na nim.

4. Twarz z plakatów.
Jaka jest Twoja ulubiona postać?

Rin z Ao no Exorcist, Makishima z Psycho-pass, Levy z Shingeki, Levy z Black Lagoon, Saru z K, Yuno z Mirai Nikki C:

5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków.
Której postaci najbardziej nienawidzisz?

Tej głupiej pindy z 11eyes, która piszczała, jak jej gacie podwiewało i w ogóle pogarszała i utrudniała zawsze sprawę. ZABIĆ. Bezimiennej z Amnesi, bo jest... bezimienna i bezbarwna i mnie wkurzała. Sheryl z Macross'a, booo... tak.Ten bojaźliwy dupek z Mirai Nikki, co to się na Yuno tylko opierał. Nie miał jaj, babą był.

6. Przez uszy do serca.
Masz swojego ulubionego seiyu?

Aya Hirano, Rie Kugumiya, Nana Mizuki, Yui Horie i rodzynek: Noriyaki Sugiyama.

7. Historia najnowsza.
Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?

Mam sklerozę, ale wydaje mi się, że Tonari no Kaibutsu-kun.

8. Chluba fana.
Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?

No, jacha. Zbieram, jak tylko mam jakieś grosze w kieszeni haha. Najwięcej z gadżetów, to chyba przypinek.

9. Manga w czerwieni i bieli.
Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?

Jak już wyżej wspomniałam, niewiele przeczytałam mang i jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad tym, które wydawnictwo lubię O___o. Najczęściej chyba kupuję mangacze od JPF i Waneko.
10. Oczy szeroko otwarte.
Co myślisz o fandomie?

Unikam, bo już raz się przejechałam na "kochanych fanach m&a" C: Mam podobne zdanie jak Ishy, cytując: "Fandom dobry, tylko ludzie k*rwy".

8 komentarzy:

  1. Nareszcie ktoś wymienił Nane Mizuki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię bezimiennej z Amnesi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zostałam zacytowana, yay. <3 Cieszę się, że tag Ci się spodobał, będę częściej Cię wymieniać. >:D
    Yay za bezimienną z Amnesi. Miałam ból tyłka co każdy odcinek jak widziałam jak bardzo jest nieogarnięta... Widzę, że lubisz Levich. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. No, pacz. A chciałam cię nominować.
    Jej, ja nigdy nie mam kasy na przypinki :C Zawsze wydaję na jadzenie >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha też kochasz Rin'a i nie lubiłaś tego człeka z Mirai nikki, piona! *scrolluje w gore* I widzę, że kolejna osoba przeklinająca fandom;_; Niestety mangowcy chodzący na spotkania sa grupą hejterów i tego nikt się nie wyprze ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać odpowiedzi z tego taga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonari no Kaibutsu-kun ^ ^ Kocham! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  8. Też robię teraz lekcje w ogrodzie, póki można :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-