czwartek, 1 sierpnia 2013

Ostatni dzień w Krakowie

Czwarty, ostatni dzień. Na konwencie coraz mniej ludzi i nic się nie dzieje. W sumie pojechaliśmy tam tylko po to, żeby kupić poduchę. Ostatecznie kupiłam jakąś ecchiconową i bardzo mi się podoba! Zjedliśmy też nasze ostatnie sushi w galerii krakowskiej. Polecam z całego serca, Miyako sushi!

Aruś prezentuje!

Niestety, Krakon minął nam w najgorętszym klimacie. Im dalej, tym gorącej, a czwarty dzień to już była tragedia. Nie obeszło się bez kurtyny wodnej! Nie mogliśmy obok niej przejść obojętnie, a skoro zaliczyliśmy tą we Wrocku, to i w Krakowie musieliśmy.

Wodny Aruś
Wodny Naff!
Ach, ta boskość. 
Naff z poduchą, na tle galerii krakowskiej.

No i uciekliśmy do sleeproomu, poczynić ostatnie pakowania i wypić naszą herbatkę. Przy okazji ponownie wpadł do nas Dantoś z którym byliśmy już aż do samego wyjazdu.

Nasze jedyne, wspólne zdjęcie, robione przy pomocy wyzwalacza w sleeproomie
...Pod koniec dorwaliśmy kredę z szaflki

I zdjęcie, które już opanowało całe osu! Shogun, WhiteWolf i Majcher. WW jest osobą, która niejednokrotnie i przez długi czas utrzymywała się na pierwszym miejscu w rankingu najlepiej grających osób na świecie. To była nasza taka duma Polski. Nie raz nie dwa widywałam go na Osu! Dziwnie było go zobaczyć na żywo i podać sobie z nim dłoń haha. Okazało się, że jest ode mnie i Arusia o dwa lata młodszy i że jak cała reszta panów z osu! jest szalony. Na koniec z wszystkimi nimi się wytulaliśmy!
To już koniec mojej przygody. Z ciężkimi torbami, z Arusiem i Dantem, ruszyłam na autobus. Płakałam, bo w końcu widziałam się z Arusiem cały miesiąc. Cieszę się mimo wszystko, że właśnie tak spędziłam czas. Konwent był boski ze względu na ludzi. Nie sądziłam, że będzie aż tak wspaniale. Dziękuję wszystkim za konwent, a szczególnie Arusiowi, który dał się na niego namówić <3.

11 komentarzy:

  1. Ojej, wasze zdjęcie, na którym jesteście w trójkę, jest takie urocze <3. Szkoda, że to już koniec, bo świetnie się czytało Twoją relację z konwentu, czułam się trochę, jakbym tam sama była ;). I nie wiedziałam, że tak ładnie rysujesz :>.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle rozumiem, że z conplace było blisko do galerii skoro co chwilę się tam zjawialiście? xD
    A Krakon z jednej strony wypadł w fajnym terminie, bo pogoda dopisała ale czy czasem nie aż za bardzo? xD haha Ja bym chyba umarła, gdybym w taki upał miała być na konwencie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie XD. Było jeszcze dalej niż do sleeproomu. Z 40 minut piechotą. Po prostu bardzo często nic ciekawego nie działo się na konwencie ;).

      Usuń
  3. Oj..Jak jest taki upał też bym chętnie się tak pomoczyła :D
    Super zdjęcia ^^A to w którym jesteście we 3 jest przeeeesłodkie ;)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, miło by było, gdyby się ucieszyła ;). Jaa fandubów, a przynajmniej swojego śpiewania, nigdy nie nagrywałam, ani nie mam takiego zamiaru, bo jestem kompletnym beztalenciem, jeżeli chodzi o śpiewanie xD.
    Czyli ty nagrywałaś, tak? <333. Poooodaj link do konta *_*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, znowu >,< Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  6. Ugg, szkoda, że tylko 4 filmiki zostały :(. Nie mogę z nich po prostu xd. To z Death Note'a powaliło mnie po prostu xDDD. A "pseudo fandub" podziwiam, jak tyś to zrobiła? o_O. I ten uroczy głosik w tle <333. Ta scenka nieźle wyszła, no i w końcu ta piosenka... Ty chyba jesteś wszechstronnie utalentowana! Tak ładnie to zaśpiewałaś :<<.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaśpiewaj coś jeszcze Naff <33. Teraz jakoś tak odsłuchałam coverów RenixClannad... Najpierw ten z Angel Beats, potem z Clannad'u, a na koniec z Ano Hana. Przy ostatnim wysiadłam i się rozpłakałam T_T.

      Usuń
    2. Ooo, to ja tak skrycie liczę na to, że może dodasz swoje piosenki na yt, bo z chęcią bym posłuchała jeszcze jak śpiewasz :).
      A te głosy zmieniałaś w jakimś programie czy po prostu tak potrafisz? Łaa, mi się to strasznie podobało :D.

      Usuń
  7. Awwww weszłabym w takie wodne kurtyny ^w^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam w Krakowie konwenty B-Teamu, najlepiej mi się na nie jeździ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-