niedziela, 4 sierpnia 2013

Pseudo gotycki Naff

W dalszym ciągu zachęcam do lajkowania fanpage Naffowa (prawa kolumna!), a reszcie bardzo dziękuję za lajki! Znam wasze imiona i nazwiska, widzę Wasze zdjęcia, mogę Was prześladować C:
Powoli zbliżamy się do Niuconu. Niestety, będziemy tam tylko jeden dzień, ale myślę, że to w sam raz po ostatniej, krakonowej przygodzie. Powstały też plany odnośnie zwiedzania Wrocka. Może zostaniemy dzień dłużej? To się w głowie nie mieści, jak kasa szybko ucieka od człowieka! Aż zaplanowaliśmy, że pójdziemy na rynek wrocławski z kartką z napisem: "Zbieramy na bilet do domu!". Może coś pośpiewamy po japońsku, może zatańczymy gangnam style'a... Szkoda tylko, że nie mogę ze sobą pianina wziąć.
Odnośnie zdjęć. Ostatnio mam ich mały... niedobór. Dlatego wstawiam zdjęcia, które wygrzebałam z czeluści laptopa. Kojarzycie, że co jakiś czas robię gotyckie zdjęcia Asi? Kiedyś sama w takiej uczestniczyłam haha!

To był sierpień, 2012 r. Naff, Levey i Shizu-chan.
Moje najulubieńsze zdjęcie. Takie... fajne i zabawne.
Tak. Miej 175 cm wzrostu i pchaj się na wyższy stopień.
Mina a'la: nie wiem co tu się dzieje i Asia w tle.
I zdjęcie, które dowodzi, że lepsza ze mnie fotografka niż modelka.

Uciekam. Umówiłam się z Asią na małą, likierową degustację. Planuję też zacząć nagrywanie piosenek do projektu i wydrukować w Rossmanie kilka zdjęć z Basterem. Jedno z pewnością zawiśnie u mnie na tablicy korkowej. Nie chcę o nim zapominać. Wciąż go kocham, wciąż za nim płaczę. Lepszego przyjaciela nie mogłam sobie wyśnić.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te zdjęcia tylko kompletnie nie w gotyckim w klimacie. xD Za dużo słoneczka i radości się z nich wylewa. hah ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotycka radość i słoneczko XDD. Powiedzmy, że gotyk w innym wymiarze! Nie zawsze musi być przecież mrocznie <3

      Usuń
  2. Ueueue, nie tylko ty nas wyśledziłeś, bo mi też udało się, przez Twojego fanpage'a, znaleźć Cię na fejsie xD.

    Zdjęcia są śliczne. Szczególnie dwa pierwsze mi się spodobały. Wyglądacie epicko :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O czuję się obserwowana haha xd

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze :3 Gotycki Naff z kawaii uśmieszkiem ^o^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło jaki piękny Naff! <3 Więcej Twoich zdjęć chcemy *_*
    Swoją drogą to nie sądziłam, że aż tyle wzrostu masz O_o :D
    Eh biedactwo..Nie płacz już! Baster na pewno by tego nie chciał! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotyk pikny, zdjęcia pikne, Naff neko-got <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-