wtorek, 4 czerwca 2013

Praktyk ciąg dalszy

Praktyki. Dzisiaj dopiero 2-gi dzień, a powoli zaczynam tęsknić do wakacji. Uwierzcie, praca w zakładzie gastronomicznym nie jest łatwa. Szczególnie, jeżeli chodzi o komunie, wesela i inne uroczystości. W piątek będziemy obsługiwać bal gimnazjum, do którego kiedyś chodziłam! Już dzisiaj zaczęliśmy układać stoły. Jutro prawdopodobnie strojenie.


Dzisiejsze śniadanie dla gości hotelowych. To miało nazwę, ale nie pamiętam jaką. Madziara, nadziara... nie pamiętam, bynajmniej świetny pomysł na poranny posiłek! Jak przyjedzie Aruś, to mu taki zrobię.

I kwiatki w wazonie <33.
Twórcze zdjęcie opadniętych już kwiatów na obrusie w restauracji

Niedużo dziś zdjęć zrobiłam, bo była masa roboty. Układanie stołów, zakładanie obrusów, znoszenie krzeseł, standardowo obieranie ziemniaków, robienie śniadań, obiadów, tłuczenie ogromnej michy kotletów, znoszenie zakupów... jednymi słowy: powoli się rozkręca! Jutro będzie jeszcze więcej roboty. Praktyki na razie na plus!

7 komentarzy:

  1. To życzę powodzenia jutro :)


    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko to te praktyki chyba jednak fajna sprawa :) Można nauczyć się paru ciekawych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, że na plus! :D I oby tam Ci było jeszcze lepiej ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jajka sadzone mogą być tak ładnie podane D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przyjadę do Ciebie, zrobisz mi coś takiego ? xD Wygląda smakowicie, a ja jestem głodna jak wilk ! Powodzenia w piątek na balu. Tylko pamiętaj, że obsługujesz, a nie tańcujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ;) Zazdroszcze Ci pracy w takim zawodzie, gdybym nie robila tego co robie, pewnie bym gotowala! Wszystko wyglada przepysznie, natchnelas mnie na tak pieknie przystrojone sniadanie. Masz jakies pomysly na soczewice? Zalega mi na polce, a kkmpletnie nie wiem, co z nieh zrobic. Kiedys zabralam sie za zupe, ale nie wyszla mi niestety, soczewica nie dogotowala sie, chyba trzeba ja namaczac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-