wtorek, 11 czerwca 2013

Och, praktyki

Wiem, wiem, długo nie pisałam, co jest spowodowane dosyć błahym powodem. Aruś nie ma internetu, więc prawie w ogóle nie siedzę na laptopie. Zamiast tego, zaczęłam się bawić tabletem - świeżo po naprawie!
Co u mnie słychać? Praktyki. Jutro mam dzień wolny za to, że w czwartek i w piątek będę pracować dłużej. Mam dosyć i chcę już je skończyć. W sobotę wesele. Szczerze? Już wolę chodzić do szkoły. Kto się ze mną zamieni ^^?
Wiecie, ostatnio pałętają się u nas małe kotki! Musiałam porobić im zdjęcia!


Przygód nie miałam za wiele. Bo czy przygodą może być czyszczenie prysznica i codzienna porcja ziemniaków do obrania? Tak bardzo kocham poniedziałki, wtorki i środy w tym zakładzie. Prawie nic nie robimy i wcześniej nas puszczają. Dobrze. Moje palce tak nie cierpią od przecięć (nie chcecie ich zobaczyć. Wyglądam jak emo).

Tak, wiem, kwiaty. Po prostu zostały z wesela i musiałam im zrobić zdjęcia!
Panie włożyły je do wazonów i ustawiły na długim, białym stole! Cudny widok! 

Jak dobrze jest się czasem pobawić odcieniami szarości!
To na tyle z naffowej notki. Jestem bardzo zmęczona, a notka jest tak chaotyczna, że... nie chce mi się jej poprawiać. Wybaczcie, idę spać.

11 komentarzy:

  1. To współczuję tych praktyk...
    No i jak zawsze śliczne zdjęcia.

    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to serio współczuję Ci tych praktyk..-.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwuznaczne, zboczone, niezbyt subtelnie prowokowane x3
    Uwah! Tablet! Już.. prawie miałam go w rękach *n* ale nastąpił błąd. Zamiast faktury kazali mi płacić za pobraniem ;-; I mój tablet odjechał sobie T^T

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, współczuję Ci tych praktyk... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Męczą Cię w tej pracy i męczą... Biedna Ty :( Słodkie te kociaczki są *.*

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bym wolała praktyki niż moją jutrzejszą poprawke z chemii </3

    OdpowiedzUsuń
  7. NEKO *-*
    biedna jesteś z tymi praktykami. Ale grunt to pozytywne nastawienie. jakby co, pomyśl sobie, że gdzieś w Krakowie na najprawdopodobniej niesamowicie nudnej lekcji siedzi sobie Winterek i pobrzękując przypinkami uczy się pisać nową ręką.
    ^-^ trzymam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Koteczek! <3 Uroczy, oesu, chcę kotka ;c
    Aruś nie ma Internetu to i Naffa brak. Ach, Aruś, weź ogarnij Internet, dobrze? Tęsknie za Naffem ._.
    Nie masz na tych praktykach źle, serio. W mojego kolegę rzucają ziemniakami jak coś przeskrobie na praktykach XDD Jednak domyślam się, że jesteś zmęczona i naprawdę, naprawdę trzymam za Ciebie kciuki. Naff, już niedługo! ^__^
    Waa... a kwiaty śliczne! <3 Naff ogólnie robi przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-