środa, 29 maja 2013

Koniec roku szkolnego!

Przybywam, by niektórych z was trochę zdołować, albowiem od dzisiaj mam... WAKACJE! Co z tego, że czerwiec będzie miesiącem praktyk w zakładzie gastronomicznym (tak, będę obierać ziemniaki w restauracji), co z tego, że nie są to praktyki wyjazdowe (ja koniecznie chciałam zostać w swoim mieście, inni pojechali zaś nad morze lub w góry), ważne, że to koniec. No, dobra. Jeszcze będę kilka ocen podwyższać, ale to już poza rokiem szkolnym obowiązującym naszą klasę. Mam nadzieję, że praktyki spędzę miło!
A teraz coś z dwóch, ostatnich dni.

Pies Wioli, Fado! 
Mój najcudowniejszy, aczkolwiek nieśmiały model, który uwielbia pokazywać swój profil!

Jak już pisałam w poprzedniej notce, wybyłam do Wioli, świętować w raz z nią jej zaliczoną matematykę. Te świętowanie objawiło się co prawda rozmową z mrożonkami i waleniem głową w lodówkę w Lidlu, ale mimo wszystko prowadziliśmy bardzo poważne konwersacje na temat życia, śmierci, prawa jazdy, bogactwie, biedzie, psach, pracy i alkoholu. Było miło! Ale potem padł nam prąd. 

symbol  naszych egipskich ciemności

A dzisiaj mój ostatni dzień w szkole. Po wakacjach moja klasa będzie się zwała IV TC i będzie klasą maturalną! Jednymi słowy... za rok matura! Póki co, przetrwajmy jednak praktyki i cieszmy się wakacjami. Lekcje dzisiaj luźne, choć nie powiem, nauczyciele dręczyli nas jeszcze jakimiś ćwiczeniami. A o 12:35 zabraliśmy się z naszą wychowawczynią (tak, cwane bestie z tej naszej grupki) na ognisko klasowe. Jak to jednak z naszą klasą bywa, na 20 osób pojawiło się tylko 9. Mimo tego było miło! Porobiliśmy dużo, dużo zdjęć.

Jak widać, mieliśmy piękną scenerię :)
Klasowe zdjęcie <3

Mam nadzieję, że nikt mnie tępym nożem nie zabije za wstawienie klasowego zdjęcia na bloga ;).
Uważam, że wszyscy ślicznie wyszliśmy i nie ma tu nic ośmieszającego! Czekolada dla tego, kto się zorientuje, która to Naff >D
Tak więc czas zacząć długi weekend i... wakacje. Jestem podekscytowana praktykami. W poniedziałek pierwszy dzień! Planów jako tako nie mam. Wszystko zacznie się w lipcu. Konwenty, przygody i czas spędzony z Arusiem.

11 komentarzy:

  1. Ładne dziewczynki, ładne ^^
    Naff to ta najpiękniejsza na dole,hihi :D:D
    Jak Ci zazdroszczę,yhh-.-
    A za rok matura,a u mnie egzaminy gimnazjalne,nanana :D
    Jakiego masz cudownego pieska *__*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już masz wakacje, jak zazdroszczę </3 Mnie czeka teraz najgorszy okres poprawiania ocen i ogólnego zapierdzielania żeby zaliczyć ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja czekam na czekoladę albo lepiej nie bo i tak jej nie zjem haha :D
    Tobie to dobrze, chociaż pewnie praktyki łatwe nie będą, ale przynajmniej nie bedziesz musiała chodzić do szkoły :D Zawsze trzeba znaleźć dobrą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie denerwuj mnie... My od miesiąca nie mamy po egzaminach co robić w szkole i jeszcze cały czerwiec bezczynności nas czeka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeju ! ale zazdrooszcze ! Ja jeszcze 2 tyg na popr i potem zieona szko.ła, później wreszcie wolne, czekam jak na szpilkach na wakacje ! Booziuu jaki ten pies jest prze cudny !!

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh zazdroszczę ci strasznie końca roku ! ja jeszcze miesiąc ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. To zazdroszczę, obieranie ziemniaków na pewno jest lepszym zajęciem, niż ganianie z zeszytami i książkami za nauczycielami i poprawianie ocen...
    Jakiego masz słodkiego inu!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, zazdroszczę Ci tych wakacji, ja jeszcze miesiąc muszę poczekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci już wakacji :D U was w klasie są same dziewczyny? Ani jednego "chłopa" ? :D Naff ukucnęła i myślała, że jej widać nie będzie, a tymczasem ja chcę czekoladę :D

    Zapraszam :3
    ZMNIKALATWIEJ.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Naff na samym dole, w czerwono - białej bluzce!
    Jej, też będę oceny poprawiać. Wyszło na to, że w zasadzie wszystkie T^T
    Czym ja sobie na to zasłużyłam? Ja chcę już wakacje... inna sprawa, że one też szybko zlecą i wszystko od nowa.
    Mam Cię narysować? Jesteś tego pewna? Tylko, żeby później nie było pretensji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-