środa, 24 kwietnia 2013

Dla uspokojenia...

Chciałam napisać notkę przez te ostatnie 3 dni, ale nie udało mi się niczego porządnego zlepić w całość, a poza tym brakowało mi zdjęć. Dopiero dzisiaj przed pogrzebem nabyłam kilka fotek. Dla odstresowania wybrałam się w swój ulubiony zakątek na bunkrze. Zawsze gdy było mi smutno, chciałam się odstresować czy w spokoju posłuchać muzyki, przychodziłam właśnie tam. Niewiele ludzi się tam przewija, a bynajmniej niewiele z nich wchodzi na górę bunkra, gdzie ja siedzę. Co roku na moim drzewku kwitną cudne kwiaty. Pomyślałam, że pewnie już są, więc pognałam tam z aparatem.





Mi samej bardzo się te zdjęcia podobają <33. To drzewo przypomina mi wiele wcześniejszych lat. Od dziecka tu przychodziłam i podziwiałam budzącą się do życia naturę. To mnie w jakiś sposób uspokajało, a więc uspokoiło i dziś. Nie będę rozpisywać się na temat pogrzebu, bo nie jest to przyjemna sprawa. Płaczu było dużo. Tuliłam się z kuzynkami, tuliłam z rodzicami, pocieszaliśmy się wszyscy nawzajem i... na sam koniec przybiłam z dziadkiem żółwika. Odchodząc, wystawiłam zaciśniętą pięść do przodu. Z uśmiechem na ustach. Tak zawsze się ze mną żegnał. Myślę, że dziadek nie chciałby, abyśmy się smucili. Przecież on wciąż gdzieś tam jest i czuwa nad nami, prawda? Trzymaj się, dziadziu!

21 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! Takie uspokajające.

    Co do tych porgramów, nie, przerabiam zdjęcia w Photoscape, rysuje w Paint Tool Sai. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że dziadek na pewno nie chce żebyście się smucili :)
    Trzymaj się Naff :*
    + mi również bardzo podobają się te zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że też bym się w takim miejscu uspokoiła ^^ ale też mam takie swoje,o którym wspomnę w poście,którego postaram się zaraz napisać.
    Na pewno dziadek nie chce,żebyś była taka smutna... I tak samo na pewno jest w każdej chwili przy Tobie !!!
    Ty też się trzymaj ! ^^ Zdjęcia śliczne . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tych kwiatkach, patrzyłam na zdjęcia, aż nagle przeczytałam o tym żółwiku, łzy same napłynęły mi do oczu...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie jest mieć takie zdjęcie w którym można się uspokoić , pomyśleć.. ;)
    fajny blog! :)
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zdjęcia.
    Kurczę, już po raz kolejny łzy napłynęły mi do oczu, kiedy przeczytałam o tym żółwiku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała mieć takie miejsce.. na razie moim azylem jest mój własny pokój.
    To z żółwikiem jest bardzo smutne, ale myślę, że Twój dziadek nie chciałby abyście byli smutni. Sądzę, że sam umarł szczęśliwy. W końcu miał rodzinę, cudowną wnuczkę i wgl. Na każdego kiedyś przyjdzie czas, niestety taka smutna kolej rzeczy. Ale będzie dobrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi zbrzydziłaś nagłówek. Menda . :P
    teraz to już muszę zmienić . xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie zmienię,bo może i miałam kilka lepszych zdj,ale one się nie nadają..

      Usuń
  10. Zdjęcia cudne. Ciekawi mnie jakim sprzętem je tworzysz :3
    Na pewno nikt nie chciałby, żeby po nim płakali ;-; lepiej jest uśmiechnąć się pod nosem na wspomnienie miłych chwil, zdecydowanie lepiej według mnie :3

    co do pana z mojej ostatniej notki.
    Toż to Robert Downey Jr! Aktor <3 Grał Tony'ego Starka i Sherlocka Holmesa *O*
    MWAH! Chcę go na własność *u*

    OdpowiedzUsuń
  11. no to już wiesz za kim szaleję xDD serio, on jest w wieku mojego ojca @_@
    ale i tak jest boski *O* mój ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, mam francuski ; ) Bardzo fajny język.
    Aparat mam Nikon L110 ale mam nadzieję, że już niedługo.
    Eh.. nie ogarniam tego bloggera. Miałam kiedyś inną nazwę a teraz nie wiem jak to zlikwidować. Jednym normalnie obserwuje innym już nie. -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. ach piękne te zdjęcia <3
    mmm ja też mam takie miejsce na ziemi jak Ty swój "bunkier" ... czasem trzeba uciec gdzieś od tej strasznej codzienności , wtedy taka nasza przestrzeń się przydaje :)
    trzymaj się, dziadek czuwa przy Tobie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ostatnie słowa. :) Z pewnością nie chciałby byście się smucili...
    Zdjęcia bardzo fajne. Ach u mnie jeszcze nic się nie budzi do życia ;< Szkoda. Góry mają to do siebie, że wiosna dział z opóźnieniem -.-
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do Twojego pytania to te zdjęcia niektóre owszem były ze starego cmentarza, bo właśnie się wybierałyśmy jakieś porobić, a że przejeżdżałyśmy obok to poszłyśmy zobaczyć i Karina pare zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej Naffuś będzie dobrze, twój dziadziuś na pewno jest szczęśliwy :) Myślę,że jest z ciebie dumny, nie załamałaś się, tylko jakoś dajesz sobie radę i tak trzymaj <3 *tulutulutulu*

    OdpowiedzUsuń
  17. <3 dokładnie o to to! nie przegapię takiego gifa ^o^

    OdpowiedzUsuń
  18. zegarek dokładnie kosztował 12zł + 9 koszt przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to idziemy oglądać Iron Mana~
    *O*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-