sobota, 2 marca 2013

Idzie wiosna?

Well... Naff powraca po dwóch dniach niepisania. Wypoczęta, pełna energii i zadowolona bo za oknem słoneczko świeci. Żyć, nie umierać! Na dodatek dzisiaj minęło mi i Arusiowi równo 11 miesięcy bycia ze sobą -^___^- jeszcze miesiąc i calutki rok. Jak tu się nie cieszyć?!
Notka, choć krótka, chciałam ją zadedykować Quentin (asz, dla mnie jesteś Slaczuś i już!). Zadręczyła mnie wczoraj o notkę, przez co zrobiło mi się naprawdę miło. Dziękuję!


Może i nie dzisiejszo-wiosenny, ale rok temu robione na wiosnę. Bawiłam się na ogródku lustrzanką koleżanki. Oczywiście nie mogłam przepuścić dzisiejszej okazji na spacer po dworze w tak ładnej pogodzie <333. Co prawda większość czasu jeździłam autem (w środę egzamin, więc trzeba ćwiczyć!), ale spacer był! 
Dzisiaj nie mam zbytnio weny do pisania. Wpadłam tylko na chwilę. Miłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. u mnie też już czuć wiosnę, jednak jakoś mnie to nie cieszy bo i tak z domu wychodzić nie mogę ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Również miłego weekendu :D
    A Ty wiosno - witaj ! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie ^^
    Jeej kocham wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też już wiosna powoli się zbliża :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak,wiosna do Polski przychodzi i wszyscy się tym cieszą <3
    spacer do podstawa . ^^
    Taa, sok z pomarańczy <33 Jak z naszym odżywianiem ? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie!
    Kocham wiosnę i promienie słońca. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcie ♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie całkiem ładne,obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, to powodzenia na egzaminie!
    też się cieszę z tego słoneczka! < 3
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia :)
    piękne zdjęciee <3333

    obserwujemy? :]

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog został oceniony na www.solidne-oceny.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    paulen

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, chcę już wiosnę, wiosnę, wiosnę! D:
    Czy tylko ja jestem cholerną materialistką i uważam, że zdjęcia z lustrzanki są o niebo lepsze?
    Ja całą niedziele gnije w domu :c
    Jeju, zaraz egzamin masz... będę mooocno trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-