niedziela, 24 marca 2013

Na gotyckiej sesji...

Jest słońce, wszyscy dookoła się cieszą, wszystkim polepsza się humor... w sumie mi też, chociaż jak myślę o tym, że jutro szkoła, to od razu mi gorzej. Jestem po wczorajszej, ciekawej sesji, która była owocna niestety tylko w 81 zdjęć. Mój niesforny aparat, dosyć szybko padł, jednak tyle wystarczyło, by uchwycić piękno moich mrocznych modelek <33. Sami zobaczcie.


Poznajcie Asię. Piszę o tym na blogu, żeby nie zapomnieć: Za tydzień przychodzi do mnie i robimy suflet. Może wtedy też powstanie kilka fajnych zdjęć :3 (nie, nie tylko sufleta). Powracając. Zdjęcie oczywiście po odpowiedniej, mrocznej obróbce. Odzwierciedla prawdziwe piękno gotyckie <33 


U Was też temperatura na minusie i słońce? Ciekawe. Mam nadzieję, że śnieg jednak znów nie spadnie, a zima nie powróci, bo mam już dosyć tych anomalii, nie wiem jak Wy. No i przy okazji, mam nadzieję, że 8-go kwietnia, kiedy będę zdawać na prawko, pogoda mnie nie zaskoczy... 

(Tym razem Asiek z Malwisią, która wpadła do nas z małym opóźnieniem)

Może trochę źle, że skleiłam dwukolorowe fotki razem ze sobą, ale jakieś w tym piękno tkwi <33
Uciekam. Dzisiaj ostatecznie kończymy Łowców (jak to mówi Aruś: nasz zbiór plików tekstowych), więc czeka nas trochę pisania i w moim przypadku: płakania. Zrobić 40 kilka rozdziałów książki, którą się kocha i zabić na końcu dwóch, fajnych bohaterów... to boli.

16 komentarzy:

  1. strój Asi mi się bardzo podoba ;) Chcę już to ciepełko na świeżym powietrzu :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na swoje zdjęcia i popadam w egoistyczne samouwielbienie XD Potrafisz uchwycić czyste piękno :)
    A za tydzień suflet ^^ Przypominaj mi tylko XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ślicznie wychodzisz na zdjęciach, aaahhh *___*
      ej, to ty mi miałaś przypominać haha XD

      Usuń
    2. Dobra dobra XD ja już zapominam... zaczynam żyć świętami powoli XD
      I nie wychodzę ślicznie na zdjęciach... no, na niektórych wychodzę nawet ładnie.

      Usuń
    3. Nie denerwuj mnie XD. Kocham jak wychodzisz na zdjęciach *___* masz taką gotycką, mroczną twarz ahhh!

      Usuń
    4. Moja twarz jest okropna XD Nienawidzę jej XD

      Usuń
  3. Ooo Genialne zdjęcia :) Świetnie ,świetnie i jeszcze raz świetnie ; )
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. AKurat to byly platki Lion. Moja mama tez myslala, ze to orzechy :)
    Pyszne bylo

    A zdjecia wyszly genialnie :) mrocznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci zdjęcia wyszły *_*
    Co do pogody to u mnie też mróz i słońce -.-
    ale chce PRAWDZIWĄ wiosnę.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No,no... gorsecik se Aśka strzeliła .;d A ja miałam nadzieję,że na tych zdjęciach ty też się znajdziesz ! xDD Zdjęcia są ok,szkoda że twarze takie blade. :D
    Pogodę mam identyczną, ale zapewne więcej śniegu... Brrr. :/
    A co do tej waszej książki... jak mogliście ! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszły te zdjęcia, fajnie wychwyciłaś klimat :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyszły te zdjęcia. Uwielbiam takie gotyckie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. MALWINA! MATKO JAK JA TEJ DZIEWOI DAWNO NIE WIDZIAŁAM :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha fajnie :)
    Ciekawe co wam z tego sufleta wyjdzie, robiłaś kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-