wtorek, 29 stycznia 2013

Przed wyjazdem...

Szkoła. Chyba niepotrzebnie szłam do niej z taką niechęcią. Trochę się za nią stęskniłam, a już szczególnie za koleżankami, odpałami lekcyjnymi i naszymi boskimi rozmowami. Nasza klasa jest w szczytowej formie! Pierwszy raz od trzech lat, wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że zwiewamy z ostatniej chemii. Niesamowite.
W pracy jaja - znowu obwinianie, że to ja z Wiolą ukradłyśmy pieniądze. Po moim powrocie szykuje się ostra kłótnia na inwentaryzacji, a tymczasem staram się niczym nie przejmować i szykuję się na jutrzejszy wyjazd do Arusia -^____^-. Musiałam dzisiaj trochę poganiać w związku ze studniówką...

Luśkowe akcesoria, które mi się spodobały <3333

Wydłużanie sukienki, ganianie za rajstopami, pożyczanie aparatu, lakierów i... robienie moich pierwszych w życiu tipsów u Luśki. Na zdjęciu widać efekty. Sama dobrałam się do kropek, bo chciałam, by było lekko po naffowemu. W zamian za to, wiszę koleżance babeczki czekoladowe z kolorową bitą śmietaną :D
Teraz idę się pakować i trochę sprzątnąć pokój przed wyjazdem, więc... bywajcie, bo nie wiem, czy następna notka nie pojawi się przypadkiem za 5 dni ;))

I na dobre zakończenie loczuś robiony dzisiaj - by nie wyjść z wprawy!

8 komentarzy:

  1. Rozumiem, że mi babeczki też się należą haha ?:D
    Ahh już sobie wyobrażam jak ślicznie będziesz wyglądać ^__^ !
    Udanego wyjazdu,miłej zabawy i wracaj do Nas cała, zdrowa i szczęśliwa ! :*
    NO i z masą zdjęć, szczególnie Twoich i Arusia :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu i miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! Nie przejmuj się sprawą w kiosku. Ważne, że to nie ty :3
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie potrafię robić loków prostownicą ! to niewykonalne !
    Pazurki są świetne !! ;D
    Udanego wyjazdu! A w pracy jak Zawsze sobie jakoś poradzisz :))
    Nie ma mowy ! Będę pięć dni tęsknić za Naffem ! :O

    Mam pytanie- czy te okulary które to tak często nosisz, to najzwyklejsze zerówki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki :D
    udanego wyjazdu :)
    pewnie wszystko się szybko wyjaśni ; )
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Zostałaś nominowana do The versatile blogger na moim blogu. Zapraszam.
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają te tipsy ^^
    No no Aruś się ucieszy z takiej ładnej partnerki studniówkowej :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oesu ile rzeczy do paznokci! Naff jak się kiedyś spotkamy będziesz mi robić naffowe kropki, dobrze? :3
    Dobrze, że Twoja klasa jest w takiej dobrej formie *-* Ja sobie nie mogę więcej pozwolić na wybryki takie jak np. wagary ponieważ jestem przewodniczącą i wychowawczyni na to źle patrzy o_O
    Ja teeeż chce babeczki! :(
    A tak do poprzedniego postu: masz śliczną sukienkę, naprawdę *-* I przypominam Ci, że chce zdjęcia Twoje i Arusia ze studniówki, żebym mogła wierzyć, że ja też kiedyś znajdę taką osóbkę. Oesu, Naff, tak strasznie cieszę, że jesteś szczęśliwa! *W*
    Udanej zabawy ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-