poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wolny dzień!

Hej :3. Piszę do was w ten cudowny dzień, całkowicie wolny od szkoły. Nie byłam na ani jednej lekcji! Praktyk nie mieliśmy, a potem okazało się, że 3 lekcje następne też nam odwołali! Czuję się cudownie. Tak bardzo dawno temu nie miałam wolnego dnia w szkole. Aż mam ochotę przetracić ten wolny czas na lenistwo i granie w gry!
Oprócz tego na blogu pojawił się nowy wystrój :3. Jaram się nim! Róż już mnie trochę irytował.


Dzisiejszy dzień minął na towarzyskim wspominaniu osiemnastki. Przypominaliśmy koledze, jak to szalał z babciami na parkiecie, a jego najlepszym tekstem było: Pasujecie do siebie jak dwa zielone fruga! - skierowany do mnie i do Arusia :3.
Ogółem z kolegą wybrałam się do biedronki. Postanowiliśmy, że skoro nie mamy praktyk, to sami zaszalejemy i coś upieczemy xP! Padło na pizzę. Szał w gastronomii!


Oczywiście była z własnymi dodatkami. 4 różne sery, szynka i jazda ;3. Jak na pizzę sklepową, była pyszna., a oprócz jedzenia, oglądaliśmy Projekt X, graliśmy w Diablo III, oglądaliśmy jak goście tańczą popping i... Walczyliśmy!


Krawiec ćwiczy kickboxing od roku. Zawsze mnie nim zarażał. Nie raz szliśmy w wakacje w jakieś ciche miejsce i robiliśmy spary. Oczywiście jestem całkowicie niedoświadczoną w tym osobą i nie raz dostałam w nos (na zdjęciu też w nos dostałam akurat xP), ale było śmiesznie.
...A teraz gry mnie wzywają <3333

12 komentarzy:

  1. Nowy wystrój jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie osiemnastki. ^^
    No i wystrój przecudowny! Pozwól, że pojaram się nim z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wolne dni :) cały dzień się lenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten nowy wygląd :3
    + ahh wolne dnii <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. NAGŁÓWEK I TŁO WSPANIAŁE *.* Kojarzy mi się z nocą, a nocne spacery to moja dziedzina <3
    Ja kochana wracam powoli po dłuższej przerwie XD

    http://quentinworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to tło :D
    I fajnie miec taki dodatkowy wolny dzień w tygodniu, tym bardziej, że to poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm... ale bym zjadła taką pizzę! Narobiłaś mi strasznej ochoty! ;) A nowy wystrój świetny. Nagłówek wyszedł genialny, a i tło fajnie wygląda ;) Bardzo pozytywna zmiana ;)
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pizza musiała być pyszna :D Ja tam nigdy nie przepadałam za takimi sportami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. OJEZUS JAK ZAZDROSZCZĘ TEŻ CHCE WOLNE
    Spraing, lol, zaszalałaś XDD i teraz mnie naszło na pizzę. No kurde :C
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-