czwartek, 18 października 2012

Paznokcie.

Hej :D.
Dzisiaj dosyć wcześniej skończyłam lekcje, więc miałam czas na drobne zakupy. Ze smutkiem stwierdzam, że to już chyba jedne z moich ostatnich, większych szaleństw zakupowych, bo powoli zaczyna brakować mi środków. Kupiłam zestaw do sushi (zawierający ryż, algi nori i wasabi), prażynki krewetkowe na spróbowanie i... czas zacząć oszczędzać ;3.


Nowe lakiery + moje dzisiejsze paznokcie. Nigdy nie szalałam za ich malowaniem, ale nagle ni z tego ni z owego zaczęłam to robić i... spodobało mi się to :33. Tak więc kolekcjonuję lakiery.
Czy wy też lubicie malować paznokcie?

A tymczasem Naff idzie zacząć wkuwać na jutrzejszą matmę. Później się jeszcze odezwę, a tymczasem życzcie mi powodzenia.

6 komentarzy:

  1. Wow, fajnie wyszły. Ja nie lubię malować paznokci, bo i tak zawsze wyjdzie mi nie tak jak sobie to zaplanowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ci wyszły :P
    Ja ogółem raczej nie przepadam za malowaniem paznokci :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda , uwielbiam malować paznokcie ; ) fajny blog .
    dodaje do obserwatorów + liczę na rewanż ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej samej firmy, te okrągłe, tylko mój ukochany fiolet i turkus <3 ostatnio miałam fazę na paznokcie, ścięłam je całkiem pod wpływem jakiejś schizy (a miałam takie ładne i długie :c), no i teraz mniej maluje, ale muszę znowu zacząć.
    A te kropki są świetne <3
    (Nom, nom, Siwy patrzy współczująco (współczucie to tak bardzo niepodobne do niego o.o) ale, jak mówiła Magda, Witek patrzy... jakby było mu szkoda, jakby wiedział, o co chodzi)
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham malować, ale niestety tylko czasami maluję, bo u nas w szkole za to dostaje się minusowe punkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. BOŻE, PAZNOKCIE TO MOJA ZMORA, dlatego nic z nimi nie robię i są tragiczne, raczej większą manię mam na włosy xD
    P.S. Już wiem co Ci zrobię do jedzenia jak przyjadę ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-