piątek, 19 października 2012

Jesień!

Hej :3. Dzisiejszy dzień był... odrobinę dziwny. Pełen stresu (w końcu Aruś zdawał na prawo jazdy - i zdał!), dziwnych uczuć, głupich sprawdzianów i dyskusji z nauczycielami. Był też najpiękniejszą zapowiedzią cudownego weekendu. Jedna informacja zmieniła cały mój dzień. Chodzę jak w skowronkach i to tylko dlatego, że cały weekend mam wolne w pracy! Będę się więc widzieć z Arusiem nie jeden dzień, a dwa! I będę u niego nocować ^____^! Już powoli planujemy co będziemy robić.
A tak poza tym, to nic szczególnego się nie działo. Szkoła, pół dnia przesiedziałam u mamy w pracy, potem wpadła do mnie Niku z prezentem (halka pod sukienkę), porobiłyśmy kilka zdjęć i w sumie teraz czeka mnie już tylko sprzątanie i pakowanie :3




Moja radosna, jesienna twórczość.
Uwielbiam jesień, nie wiem jak wy ^____^ - ale tylko gdy świeci słońce,
jest ciepło i przyjemnie.


I na sam koniec - Naff ukryty w liściach.
No, cóż. Czas zabierać się do sprzątania. Następna notka, ukaże się dopiero w niedzielę w nocy, bądź w poniedziałek po szkole. Życzę wam wszystkim miłego weekendu ^___^ a mi życzcie miłej podróży~!

6 komentarzy:

  1. tak więc miłej podróży! :D
    zdjęcia są świetne ;)
    i też lubię tą cieplutką, kolorową jesień :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie okulary!
    No i zdjęcia świetne, to przedostatnie szczególnie <3 artystycznie, hoho.
    No i cieszę się razem z tobą! Cały weekend, tak wiele wygrać ;D
    (Już mi dwie osoby mówiły, że może ja mu się podobam o.o i tak dalej uważam, że on umie czytać w myślach)
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam jesień, też tylko gdy jest ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam jesień.

    Śliczne zdjęcia. :)

    No i miłej podróży :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię jesień, ale tylko pod względem tego, że wychodzą ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze <3! Na pewno się odwdzięczę -^___^-